Over ons

Stichting 't BAG is een stichting met "blauwe" roots die is opgericht in 2012 en een platform wil bieden aan professionals in alle stappen van hun carrière en hen met elkaar in verbinding te brengen.

Kort gezegd proberen we bij Stichting ‘t BAG de volgende dingen te faciliteren:

• Het onderhouden van de contacten die je tijdens je studie hebt opgedaan.
  • Het uitbreiden van je professionele netwerk en kennis.
  • Het slaan van een brug tussen de afstuderende student en de professional.

Dit alles zonder de gezelligheid vanuit de studententijd uit het oog te verliezen!

Dit proberen wij voorlopig te faciliteren door middel van events die wij gedurende het jaar organiseren. In de toekomst kan er ook gedacht worden aan het faciliteren van vacatures en eventueel aanbieden van workshops en of trainingen.

Denk aan netwerkbijeenkomsten waar je contact kan onderhouden met oud studiegenoten maar ook je netwerk kan uitbreiden met nieuwe nieuwe contacten die al verder in hun loopbaan zijn en die kennis met je kunnen delen.

Velen van ons zijn alweer jaren aan het werk in zeer uiteenlopende werkgebieden. Niets is mooier dan al deze jaren van ervaring en opgedane kennis op netwerkbijeenkomsten bij elkaar te brengen. Anderen staan op het punt om met een diploma de arbeidsmarkt te betreden en wat is er dan beter dan ervaringen, tips en/of aanbiedingen te horen van anderen die in jouw schoenen gestaan hebben? Ben je op zoek naar specifieke kennis, zoek jij een nieuwe baan of vind je het gewoon gezellig minimaal eens per jaar de mensen terug te zien die dezelfde interesses delen als jij?

Zorg dan dat je erbij bent!

Via deze website geven we informatie, kondigen we activiteiten aan en hopen we uiteindelijk een platform te bieden voor netwerken met je oud studiegenoten. Verder kun je ons ook vinden op LinkedIn.

Indien jij actief deel wilt nemen in de organisatie van de stichting of van (één van de) activiteiten, iets leuks weet voor de website of als je een andere tip hebt kun je dit via het contactformulier aan de zijkant van de pagina kenbaar maken